Dům na samotě

„Klevisová v mnoha směrech vychází z Agathy Christie, naštěstí se přitom zcela vyhýbá přespekulovaným úkladným vraždám. ...možná nám tu v Michaele Klevisové roste autorka solidních detektivek, které snesou srovnání se zahraniční produkcí – ne snad s její špičkou, s lepším průměrem však rozhodně.“  Pavel Mandys, iliteratura.cz

„Při četbě románů Michaely Klevisové lze konstatovat, že společnost i autorka jsou zralé a připravené k literární cestě do hlubin českého zločinu. Společným rysem všech tří románů je přitom nejen ohledávání mrtvol, ale též neuróz čerstvě vykrystalizované české střední třídy na prahu 21. století. Aniž bych prozradil více, nežli je třeba, o pozadí vyšetřovaných zločinů, obecně lze říci, že všechny vyvěrají z neklidu společnosti, která již má co ztratit a není si přitom jista, zda to, co získala, opravdu naplnilo její představu o zaručeném štěstí." Tomáš Kafka, Lidové noviny

„Po třech knihách se dá konstatovat, že se u nás objevila další výrazná autorka detektivního žánru. Je zásluhou Klevisové, že její romány vyprávějí poutavé příběhy z různých prostředí a současného života, kdy se postupně odhalují vztahy, charaktery i ambice jednotlivých postav.“ František Cinger, Právo

Místo obvyklého pátrání po pachateli dvou vražd Klevisová rozehrává psychologický thriller, v němž se střetávají často protichůdné ambice několika postav. Každá má své tajemství a tím tajemstvím je obvykle plán na nějaký podstatný zisk (peněz, postavení či partnera). Román samozřejmě končí odhalením pachatele, nicméně čtenáře přinejmenším stejně intenzivně zajímá, zda se plány ostatních postav naplní.Pavel Mandys, iliteratura.cz

Další informace

• Author: Mark Johnson
  • Description: Lorem ipsum dolor sitamet